Tornar Imprimir

Oficines d'assistència de registre

En les Oficines d'Assistència de Registre, els ciutadans poden presentar les sol·licituds, escrits i comunicacions que van dirigits a qualsevol Administració Pública, ja sigui de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica o de l'Administració Local.

Les Oficines d'Assistència en matèria de registre assisteixen als registres electrònics generals, perquè els interessats, en el cas que així ho desitgin, puguin presentar les seves sol·licituds en paper, les quals es convertiran a format electrònic. 

Relació d'Oficines d'Assistència de Registre:



Avinguda de la Unitat, 6 - 08110 Montcada i Reixac - Barcelona
Telèfon: 935 726 474
Fax: 935 726 493
Adreça electrònica: oac@montcada.org

Horari:  
Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 9 a 14 h.
Dimarts, de 9 a 19 h.

Recomanacions:
  1. Abans de venir... consulteu la informació sobre el tràmit que voleu fer a Tots el tràmits. A més podeu descarregar-vos els impresos necessaris per realitzar el tràmit. D'aquesta manera estalviareu desplaçaments innecessaris i temps en la gestió.
  2. Eviteu els moments d'afluència màxima.La màxima concentració de persones a l'OAC es dona entre les 10 i les 14 h. Fora d'aquesta franja horària, estalviareu esperes.
  3. Faciliteu les màximes dades.Per aconseguir que us donem una millor informació, faciliteu les màximes dades possibles als administratius informadors.
Data de l'última actualitzaciódimecres 20 de gener 2021
Tornar Imprimir