Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents

Aportació de documentació a expedients iniciats

Finalitat

Aquesta sol·licitud serveix per aportar documentació a expedients que ja té oberts amb l'Ajuntament.


En cas que aporti documentació que no se li ha requerit expressament, haurà d'escollir l'opció Aportació lliure i informar el camp Referència amb el número d'expedient al qual es refereix.


En cas que aporti documentació que se li ha requerit mitjançant un requeriment de documentació o de millora i esmena de la sol·licitud, haurà d'escollir l'opció Aportació de documentació per requeriment i informar el camp Codi de requeriment amb el número de notificació del requeriment que ha rebut (20 dígits precedits de les sigles NT). Si no disposa del número de notificació, pot fer clic a la lupa que hi ha a la dreta del camp per visualitzar els requeriments que té pendents

Qui ho pot presentar

Persones que reuneixin la qualitat d'interessats de l'expedient.

Terminis de presentació

Pot aportar documents a l'expedient en qualsevol moment


Ara bé, en cas de respondre a un requeriment de l'Ajuntament, haurà de presentar la documentació dins dels terminis que s'estableixin en el document mencionat. No realitzar el tràmit dins del termini establert pot comportar que l'ajuntament declari la caducitat de l'expedient entenent que ha desistit de la seva petició en virtut de l'article 95 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Òrgan gestor

Oficina d'Atenció al Ciutadà

Termini de resolució

 

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos

 

Normativa bàsica

Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú

Informació addicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Nivell d'identificació del sol·licitant
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Alt:
Amb sistema Vàlid
  • Canal electrònic
    Seleccioni el tipus d'identificació
    • Amb certificat digital
    • Amb VALid - idCAT Mòbil
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/