Inicio Contacto Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identificate

Sede electrónica

Ayuntamiento de Montcada i Reixac

  • Menu
Sede electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Mi Calendario fiscal
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Liquidaciones
    • Documentos
  • Publicaciones Oficiales
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal general
    • Sesiones de pleno
    • Sesiones de junta de gobierno local
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos
    • Bústia ètica
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas

PROCÉS SELECTIU PER AL NOMENAMENT DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE CINC PLACES VACANTS DE PEONS/ES PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, I AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA - 25/2024/SELECBASES

Descripción
PROCÉS SELECTIU PER AL NOMENAMENT DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA PER A L'AJUNTAMENT DE MONTCADA I REIXAC, PER L'EXISTÈNCIA DE CINC PLACES VACANTS DE PEONS/ES, DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA OFICIS, ADSCRIT/A AL LLOC DE PEÓ/NA, GRUP DE CLASSIFICACIÓ AP, PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, I AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA. EXP. 25/2024/SELECBASES
Finalidad
PROCÉS SELECTIU PER AL NOMENAMENT DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA PER A L'AJUNTAMENT DE MONTCADA I REIXAC, PER L'EXISTÈNCIA DE CINC PLACES VACANTS DE PEONS/ES, DE L'ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA OFICIS, ADSCRIT/A AL LLOC DE PEÓ/NA, GRUP DE CLASSIFICACIÓ AP, PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, I AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA
Quien lo puede presentar

Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de complir i mantenir els requisits que s'exposen en els paràgrafs següents, i que són els que s'assenyalen en la base 2 de les Bases Generals:

a) Cal tenir la nacionalitat espanyola, dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res. També seran admesos el/la cònjuge, els/les descendents i els/les descendents del cònjuge, tant dels de la nacionalitat espanyola com de les nacionalitats dels altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats de dret i els/les descendents siguin menors de 21 anys, o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.

Les persones estrangeres no incloses en l'apartat anterior també podran accedir a les places reservades al personal laboral, d'acord amb el que estableix la Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener i el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).

b) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola i no siguin originàries de països en què el castellà sigui llengua oficial, hauran d'acreditar posseir coneixements de llengua castellana de nivell superior. L'acreditació d'aquest coneixement es realitzarà mitjançant la superació d'una prova o exercici, o la presentació d'un dels documents que s'indiquen a continuació:
- Certificat conforme han cursat la primària i/o la secundària i/o el batxillerat a l'estat espanyol.

- Diploma d'espanyol (nivell superior o nivell C2) que estableix el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest.

- Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes.

c) Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana de nivell bàsic A2 (antic nivell A), de la Secretaria de Política Lingüística, o una titulació equivalent. Les persones candidates que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar una prova específica de coneixements de la mateixa, amb caràcter obligatori i eliminatori, la qual es qualificarà d'apta o no apta.

No obstant això, estan exemptes de realitzar la prova de coneixements de català les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a l'Ajuntament de Montcada i Reixac en què s'hagués establert una prova de català del mateix nivell o superior a l'exigit en la corresponent convocatòria, o bé que hagin superat la prova esmentada en altres processos selectius convocats per l'Ajuntament de Montcada i Reixac dins la mateixa oferta pública d'ocupació.

L'acreditació documental a l'efecte de l'exempció també es pot fer fins abans de l'hora assenyalada per a l'inici de la prova de coneixements de llengua catalana, aportant davant el tribunal l'original i una fotocòpia de la documentació esmentada.

d) Tenir 16 anys complerts i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.

e) Estar en possessió del certificat d’estudis primaris, certificat d'escolaritat o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

En tot cas, l'equivalència l’haurà d'aportar la persona aspirant mitjançant un certificat expedit a aquest efecte per l'administració competent en cada cas.
En el cas que el títol sigui expedit per un centre no espanyol, s'haurà d'acreditar la corresponent homologació.

f) Posseir la capacitat funcional necessària per al desenvolupament de les tasques pròpies de la plaça convocada, i no patir cap malaltia ni tenir cap limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions pròpies de la plaça a proveir.

g) No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre estat, hauran d'acreditar igualment no trobar-se inhabilitat o inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmès o sotmesa a cap sanció disciplinària, condemna penal o equivalent que impossibiliti l'accés a l'ocupació pública, en el seu estat d'origen, en els mateixos termes.

h) No tenir antecedents penals per delictes contra la llibertat i identitat sexual. El Certificat negatiu es demanarà en el moment previ a la contractació/nomenament.

i) El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s'ha de produir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la contractació.

j) Satisfer la tarifa que s'especifica pel subgrup de classificació objecte d'aquesta convocatòria en l'ordenança fiscal vigent (13,06€), reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, per la participació en oposicions o proves lliures (drets d'examen) mitjançant el sistema especificat en la seu electrònica.

No obstant això, si durant els processos selectius els tribunals consideren que hi ha raons suficients, podran demanar a qualsevol de les persones aspirants que acreditin el compliment de totes o alguna de les condicions i els requisits exigits per prendre part en el procés selectiu de què es tracti.

Plazos de presentación
30/11/2024 00:00:00 - 19/12/2024 23:59:00
Presentación

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.

Per fer el tràmit electrònicament:

    1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
    2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
    3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Órgano Gestor
Recursos Humans.
Plazo de resolución
Finalització del procés selectiu
Efecto del silencio Administrativo
No procede
Normativa básica

- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.
- Bases específiques del procés selectiu.

Pago de tasas

Els drets d’examen es fixen en la quantitat de 13,06€ pel grup AP -antic grup E-, segons el recollit en l’ordenança fiscal número 10, reguladora de la taxa d’expedició de documents administratius (Tarifa de participació en oposicions o proves lliures. Drets d’examen), i han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants, adjuntant a la sol·licitud i documentació acreditativa del compliment de requisits, el corresponent resguard acreditatiu del pagament de la taxa.

Per abonar els drets d’examen, les persones aspirants hauran d´emetre la Carta de pagament, accedint a l' enllaç corresponent, escollint el tipus d´ingrés (OF10-Taxa d´expedició documents administratius), marcant el concepte Personal (indicant 1 unitat, i el tipus de tarifa “Drets d´examen. Grup de classificació AP -antic grup E-”).

Respecte el pagament de la taxa corresponent, estan declarades com a exemptes les persones que acreditin trobar-se en situació d’atur, independentment que cobrin o no la prestació d’atur, amb la documentació justificativa recollida en les bases específiques.

En aquest cas, les persones aspirants igualment hauran d´accedir a l´enllaç corresponent, realitzar les passes anteriors i en l´apartat de Beneficis fiscals, assenyalar l´opció “4 DOCADM_BF -4- Art 5.4”.

Per últim caldrà clicar “Calcular”, en ambdós casos.

Les persones que estiguin exemptes de pagament, hauran d’adjuntar a la sol·licitud còpia de document justificatiu d’aquesta situació, actualitzat i expedit amb data compresa dintre del termini de presentació.

El fet d’abonar els drets d’examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l’exclusió de l’aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

Informació adicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF

 

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB

 

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida

 

Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org

Documentación relacionada
Sol·licitud (PDF emplenable)

Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a presentar
Documentació a aportar
Sol·licitud normalitzada
Instància model normalitzat adreçada al/a la president/a de la corporació o organisme autònom. De conformitat amb el que disposa l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques (LPACAP), caldrà declarar, sota la seva responsabilitat, que compleix amb tots els requisits per participar establerts a la base general segona i a les bases específiques. La veracitat de les dades que es facin constar en aquesta sol·licitud és responsabilitat de la persona que concorri a les proves selectives, comprometent-se a provar les dades que consten en la sol·licitud quan li siguin requerides, com també la resta de documents establerts com a requisits per participar en la convocatòria fixats en les bases específiques.
DNI/NIE o passaport vigent
Certificat de nivell A2 de català exigit
Certificació d'estudis exigida
Justificant de l'abonament dels drets d’examen fixats
Justificant de l'abonament dels drets d’examen fixats o document en vigor acreditatiu de trobar-se en situació d’atur (DONO, certificat SEPE o Informe de Vida Laboral actualitzat que acrediti la situació), amb data d’emissió compresa dintre del termini de presentació d’instàncies.
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
  • Información de interés
    • Política de privacidad
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/