Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Sol·licitud de subvencions entitats 2025

Descripción

Sol·licitud de subvencions entitats sense ànim de lucre – Convocatòria 2025

Finalitat
Peticions de subvenció per part de les entitats sense ànim de lucre
Qui ho pot presentar
Podran sol·licitar subvencions les entitats i associacions sense finalitat lucrativa, legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
També els centres d'educació infantil i primària, els de secundària i l'Escola de Formació persones Adultes.
Presentació

Registre electrònic municipal
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per fer aquest tràmit.


Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud de subvenció (Imprès 1), omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària (Impresos 2, 3 i 4) amb format .PDF (si no es té signatura en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Altres documents que cal adjuntar amb la sol·licitud:

    a) Comunicació o certificat de la inscripció de la Junta en vigor emesa pel Registre oficial corresponent

    b) Acta d'aprovació de comptes
    L’acta d’aprovació i el document de l’estat de comptes de l’any 2023

Òrgan gestor
Ciutadania i Participació Ciutadana
Termini de resolució
Com a màxim, fins a 6 mesos a comptar de de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos
- Reposició

- Alçada
Normativa bàsica
- Bases reguladores subvencions 2025
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Decret Llei 8/2020, de 24 de març, de modificació parcial del Decret llei 7/2020, de 17 de març, de mesures urgents en matèria de contractació pública, de salut i gestió de residus sanitaris, de transparència, de transport públic i en matèria tributària i econòmica, i d'adopció d'altres mesures complementàries, en la part que romangui vigent.
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, aprovada al Ple de l'Ajuntament de 19 de juliol de 2012 i el que estableixin les bases d'execució del pressupost de la Corporació de l'any corresponent.
Informació addicional

Podran sol·licitar subvencions les entitats i associacions sense finalitat lucrativa, legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Montcada i Reixac.

També els centres d'educació infantil i primària. Els impresos 1, 2, 3 i 4 són d’obligatòria presentació per a TOTES les entitats que vulguin acollir-se a una subvenciói també és obligatori presentar el certificat oficial de la Junta actualitzada i l'estat de comptes aprovat de l'any 2023.

 

En relació a l’imprès 3 de presentació de projectes, hi ha diferents models i cada entitat haurà d’omplir i presentar el que li correspongui en funció de l’àmbit d’actuació:

  1. Fitxa 3 Projectes generals: per a tot tipus de projectes (excepte els juvenils i els esportius)
  2. Fitxa 3 Projectes juvenils: aquest imprès NOMÉS l’han d’omplir les entitats d’àmbit juvenil
  3. Fitxa 3 Projectes entitats esportives: hi ha 7 models diferents d’impresos per a les entitats que presentin projectes esportius (3A1, 3A2, 3B1, 3B2, 3C, 3D1, 3D2). Només s’han d’omplir i presentar els que siguin necessaris.

 

En relació a l’imprès 5: només l’hauran de presentar les entitat que sol·licitin suport logístic per a alguna activitat (excepte les esportives que tenen el seu model específic de sol·licitud d’infraestructures)

Els documents s’hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.

Es podran presentar emplenats i signats digitalment o escanejats després d’imprimir-los i signar-los manualment.

Tingueu en compte les limitacions del pes dels documents que s’indiquen a la finestra d’aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB

Documentació relacionada
Bases 2025

Imprès 1: Sol·licitud de subvenció

Imprès 1: Sol·licitud de subvenció (totes les entitats)

Imprès 2: Declaració responsable

Imprès 2: Declaració responsable (totes les entitats)

Imprès 3: Projectes (fitxa general)

Imprès 3: Projectes (fitxa general)

Imprès 3: Projectes Infància i Joventut

Imprès 3: Projectes Infància i Joventut (entitats juvenils)

Imprès 3A-1: Promoció Esportiva

Imprès 3A-1: Promoció Esportiva (entitats esportives)

Imprès 3A-2: Competició

Imprès 3A-2: Competició (entitats esportives)

Imprès 3B-1: Activitats puntuals

Imprès 3B-1: Activitats puntuals (entitats esportives)

Imprès 3B-2: Celebració 25-50-75 anys

Imprès 3B-2: Celebració 25-50-75 anys (entitats esportives)

Imprès 3C: Jocs Esportius Escolars

Imprès 3C: Jocs Esportius Escolars (entitats esportives)

Imprès 3D-1: Cessió instal·lacions

Imprès 3D-1: Cessió instal·lacions (entitats esportives)

Imprès 3D-2: Cessió infraestructures

Imprès 3D-2: Cessió infraestructures (entitats esportives)

Imprès 4: Previsió anual pressupost

Imprès 4: Previsió anual pressupost (totes les entitats)

Imprès 5: petició material logístic (si s'escau)

Imprès 5: petició material logístic (si s'escau)

Tutorial de presentació de sol·licituds

Tutorial de presentació de sol·licituds

Documents a presentar
Documentació a aportar
Imprès 1: Sol·licitud de subvenció (totes les entitats)
Imprès 2: Declaració responsable (totes les entitats)
Imprès 3: Projectes (fitxa general)
Imprès 3: Projectes (fitxa general). Tingui en compte que hi ha un imprès per a projectes generals, un d'específic per a projectes d'àmbit d'Infància i Joventut i diversos models específics per a projectes d'àmbit esportiu
Imprès 3: Projectes Infància i Joventut (entitats juvenils)
Imprès 3A-1: Promoció Esportiva (entitats esportives)
Imprès 3A-2: Competició (entitats esportives)
Imprès 3B-1: Activitats puntuals (entitats esportives)
Imprès 3B-2: Celebració 25-50-75 anys (entitats esportives)
Imprès 3C: Jocs Esportius Escolars (entitats esportives)
Imprès 3D-1: Cessió instal·lacions (entitats esportives)
Imprès 3D-2: Cessió infraestructures (entitats esportives)
Imprès 4: Previsió anual pressupost (totes les entitats)
Imprès 5: petició material logístic (si s'escau)
Comunicació o certificat de la inscripció de la Junta
Comunicació o certificat de la inscripció de la Junta en vigor emesa pel Registre oficial corresponent
Acta d'aprovació de comptes
L'acta d'aprovació i el document de l'estat de comptes de l'any 2023
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/