Inicio Contacto Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identificate

Sede electrónica

Ayuntamiento de Montcada i Reixac

  • Menu
Sede electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Mi Calendario fiscal
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Liquidaciones
    • Documentos
  • Publicaciones Oficiales
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal general
    • Sesiones de pleno
    • Sesiones de junta de gobierno local
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos
    • Bústia ètica
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas

1 Tècnic/a de Gestió de Plans d’Ocupació

Descripción

El present Pla Local d’Ocupació està dintre dels programes d’ocupació de l’Ajuntament de Montcada i Reixac amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per als anys 2022 i 2023.

Finalidad

1 Tècnic/a mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació

El present Pla Local d'Ocupació està dintre dels programes d’ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac amb el suport de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per als anys 2022 i 2023.

Quien lo puede presentar

- Tenir 16 anys complerts i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.

- Ser espanyol/a o disposar de la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea, així com persones estrangeres que disposin del permís de residencia i de treball a Espanya en vigència o condició equivalent.

- No haver participat dintre de l'últim any en un pla d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, excepte aquelles persones que s'hagin incorporat als plans d'ocupació amb una prestació de serveis inferiors als sis mesos i/o personal que hagi desenvolupat funcions de coordinació i gestió del projecte dels plans d’ocupació.

- Persones inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) o inscrites com a persones que volen millorar la seva situació d’ocupació en el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), en el moment de presentació de la sol.licitud d’inscripció al programa d’ocupació. Aquesta situació s’ha de mantindre fins el dia d’incorporació en el lloc de treball.

- Estar en possessió de la titulació universitaria oficial de grau o de diplomatura preferentment en ciències socials. Les persones aspirants estrangeres hauran d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria, o tenir concedida la corresponent homologació per l’autoritat competent en la matèria.

- Estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana nivell mínim C1 o equivalent ( en cas de no acreditar-se s’hauràn de realitzar les proves específiques).

- Acreditació de competències digitals, especialment en Word i Excel.

Plazos de presentación
15/09/2022 00:00:00 - 20/09/2022 23:59:00
Presentación

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica

Presencialment

Es podrà fer la tramitació de manera presencial amb caràcter excepcional. Només per aquells casos que no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació telemàtica. La tramitació de manera presenical es podrà fer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), de 9 a 14 h. ubicada a l'Avinguda de la Unitat, 6 de Montcada i Reixac. Cal sol·licitar cita prèvia enviant correu a oac@montcada.org o trucant al telèfon 935726474.

Tambè es podrà presentar per els mitjans que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015. En el cas que opti per aquesta opció, dins del període establert de presentació de sol·licituds caldrà que la persona aspirant enviï un correu electrònic amb confirmació de rebuda a l'adreça següent oac@montcada.org, amb la indicació de les dades de la persona que ha presentat la sol·licitud, la forma de presentació i la data, adjuntant còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada.

Órgano Gestor
Promoció Económica.
Plazo de resolución

El dia 05/01/2023 es publicaràn les llistes d'admessos i exclosos provisional.

Efecto del silencio Administrativo
No procede
Normativa básica

- Criteris generals reguladors dels processos de selecció de personal temporal dels plans d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Aprovades per Junta de Govern Local en data 24 d'octubre de 2023 i publicat anunci al BOPB en data 2 de novembre de 2023.

- Bases reguladores del Plà metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023, Programa metropolità de dinamització del mercat de treball, línea de Plans d’Ocupació, Convocatòria 2022-2023.

- Anunci de l'oferta de feina de la convocatòria específica per cobrir mitjançant Plans d'Ocupació Convocatòria AMB 2022-2023 de Tècnic/a Mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació.


Pago de tasas

Sense taxes

Informació adicional

El present contracte / nomenament interí està finançat en tot/part amb càrrec
a l’ajut atorgat en el marc dels Plans d’Ocupació AMB 2022/2023.

Per qualsevol dubte i aclariment us podeu dirigir a la seu de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic Local de l’Ajuntament de Montcada, carrer Alt de Sant Pere, 73 o bé trucant al telèfon 935648505.

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.

Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.

Documentación relacionada
Anunci Pla d'Ocupació

Sol·licitud (cal adjuntar-la com a PDF)

Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a presentar
Documentació a aportar
Instància normalitzada
Instància normalitzada d'inscripció als programes d'ocupació
Currículum
Currículum actualitzat on s’expressin els mèrits al·legats, classificats i ordenats segons el barem de mèrits de les bases específiques
NIF / NIE
Document acreditariu de la identitat
Justificant de convivència, només en cas de no estar empadronat a Montcada i Reixac
Document DARDO
Demanda d’ocupació al SOC vigent (DARDO)
Titulació
Informe de vida laboral
Informe de vida laboral actualitzat del moment de presentació de la sol·licitud
Darrera nòmina i/o prestacions
Darrera nòmina i/o prestacions de tots els membres de la unitat familiar amb ocupació
Certificat de períodes de desocupació
Certificat de períodes de desocupació (el proporciona l'OTG)
Certificat de percepció o no de prestacions (unitat familiar sense ocupació)
Tots els membres majors de 16 anys de la unitat familiar sense ocupació, inclòs el sol·licitant, hauran d’acreditar mitjançant certificat la percepció o no de qualsevol prestació de caire econòmic i en cas de percebre una quantia certificar l’import mensual de la mateixa (els certificats els podran obtenir a la següent adreça: https://sede.sepe.gob.es/DServiciosPrestanetWEB/CertificadosPrestaWeb.do ). En cas de no percebre cap tipus de prestació d’atur, caldrà demostrar la percepció o no d’altres prestacions demanant el certificat als organismes corresponents: Serveis Socials i/o Institut Nacional de la Seguretat Social.
Mèrits
Mèrits al·legats en el currículum
Si s'escau
Acreditació coneixements de llengua catalana
Informe de vida laboral dels membres de la unitat familiar aturats
Informe de vida laboral actualitzat dels membres de la unitat familiar aturats (del moment de presentació de la sol·licitud)
Carnet de família monoparental i/o nombrosa
Document acreditatiu del grau de discapacitat
Document acreditatiu del grau de discapacitat (comunament certificat), del sol·licitant i/o membre/s de la unitat familiar
Resolució de reconeixement de grau de dependència
Resolució de reconeixement de grau de dependència del sol·licitant i/o membres de la unitat familiar
Informe de serveis socials
Certificat de participació en activitats formatives i de recerca de feina
Certificat de participació en activitats formatives i de recerca de feina del Servei de Promoció Econòmica i Ocupació durant l’últim any
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
  • Información de interés
    • Política de privacidad
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/