Inicio Contacto Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identificate

Sede electrónica

Ayuntamiento de Montcada i Reixac

  • Menu
Sede electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Mi Calendario fiscal
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Liquidaciones
    • Documentos
  • Publicaciones Oficiales
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal general
    • Sesiones de pleno
    • Sesiones de junta de gobierno local
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos

Sol·licitud subvencions Noves obertures i canvis de nom 2022

Finalidad
Sol·licitud de subvencions per noves obertures i canvis de nom 2022.
Quien lo puede presentar
Disposar d’un establiment comercial ubicat al municipi
Que l’obertura o canvi de nom es duguin a terme entre el 27 de novembre de 2021 i el 15 de novembre de 2022.
Que siguin microempreses ubicades a peu de carrer o amb accés directe des de carrer
- Estar legalment constituïdes.
- Estar al corrent de les seves obligacions fiscals i administratives amb l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i l’Institut Nacional de la Seguretat Social, INSS, i amb l’Ajuntament de Montcada i Reixac.
Plazos de presentación
06/07/2022 00:00:00 - 15/11/2022 23:59:00
 
Presentación

Telemàtic o presencial a l'OAC.

OAC

Per ser atesos a l’OAC al registre general, cal concertar Cita prèvia a travès del Web municipal: https://citaprevia.montcada.cat/QSIGE/apps/CP/index.html#!/ca/home, o enviant un correu a oac@montcada.org

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Órgano Gestor
Servei: Comerç i Turisme
Efecto del silencio Administrativo
Desestimatorio
Recursos
Reposició
Normativa básica
-Bases
-- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Decret LIei 8/2020, de 24 de març, de modificació parcial del Decret llei 7/2020, de 17 de març, de mesures urgents en matèria de contractació pública, de salut i gestió de residus sanitaris, de transparència, de transport públic i en matèria tributària i econòmica, i d'adopció d'altres mesures complementàries, en la part que romangui vigent.
- Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, aprovada al Ple de l’Ajuntament de 19 de juliol de 2012 i el que estableixin les bases d’execució del pressupost de la Corporació de l’any corresponent.
Informació adicional
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF. Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar la sol·licitud normalitzada (imprès 1) i la resta de documentació requerida
Documentación relacionada
BASES REGULADORES COMERÇ 2022

Imprès 1: Sol·licitud normalitzada

Imprès 2: Declaració de responsable

Imprès 3: Projecte

Nivel de identificación del solicitante
Alto:
Certificado digital reconocido y firma electrónica
Alto:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a presentar
Documentació a aportar
- Sol·licitud de l’entitat amb les seves dades, segons el model d’imprès núm. 1.
- Declaració responsable sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i d’altres requisits exigits a la convocatòria de subvencions a entitats de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, segons el model d’imprès núm. 2.
- Projecte o activitat objecte de la subvenció segons model imprès núm. 3 (s’ha d’omplir una fitxa per a cada activitat o projecte subvencionat).
- Fotocòpia del DNI o NIF del titular
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
  • Información de interés
    • Política de privacidad
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/