Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Procés de selecció mitjançant concurs lliure amb prova pràctica i constitució de borsa de treball d'un/a Cap d'Unitat d'Habitatge - 13/2021/SELECBASES

Descripción

Procés de selecció mitjançant concurs lliure amb prova pràctica i constitució de borsa de treball d'un/a Cap d'Unitat d'Habitatge amb caràcter estrictament temporal per a la realització de programes d'habitatge per l'Ajuntament de Montcada i Reixac- 13/2021/SELECBASES

Finalitat
Procés Selectiu mitjançant concurs lliure amb prova pràctica i constitució de borsa de treball d'un/a Cap d'Unitat d'Habitatge amb caràcter estrictament temporal per a la realització de programes d'habitatge per l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
Qui ho pot presentar
Requisits detallats en les bases de la convocatòria
Terminis de presentació
27/01/2022 00:00:00 - 15/02/2022 00:00:00
Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Recursos humans
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Pagament de taxes
23,56€
Informació addicional
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida
Caldrà lliurar la declaració responsable COVID-19 signada a l'inici de cadascuna de les proves. En cas contrari, no es podrà accedir a les mateixes
Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org
Documentació relacionada
Bases BOPB

Bases DOGC

Declaració responsable COVID (PDF emplenable)

Sol·licitud (PDF emplenable)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Sol·licitud normalitzada
DNI/NIE o passaport vigent
Titulació exigida
Certificat de nivell C1 (antic C) de català
Justificant d'abonament dels drets d'examen o justificant de trobar-se en situació d'atur
Justificant de l’abonament dels drets d’examen fixats (23,56 €) o justificant de trobar-se en situació d'atur. El pagament es pot realitzar mitjançant transferència bancària al compte titularitat de l’Ajuntament de Montcada i Reixac de CAIXABANK ES72 2100 0293 2202 0034 8596, indicant en el full de transferència el número DNI de la persona aspirant seguit de la referència: “CAP UNITAT HABITATGE”. En el cas de justificació per a l’exempció de pagament de la taxa d’examen cal acreditar la situació d’atur mitjançant certificat en vigor emès pel SOC, SEPE o informe de vida laboral actualitzat dins el termini inicial de presentació d’instàncies).
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/