Inicio Contacto Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identificate

Sede electrónica

Ayuntamiento de Montcada i Reixac

  • Menu
Sede electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Mi Calendario fiscal
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Liquidaciones
    • Documentos
  • Publicaciones Oficiales
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal general
    • Sesiones de pleno
    • Sesiones de junta de gobierno local
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos
    • Bústia ètica
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas

Aportació de documentació a expedients iniciats

Descripción

Sol·licitud per aportar documentació que li ha sigut requerida o que considera oportú fer arribar per tal que sigui inclosa a un expedient que està en curs

Finalidad

Aquesta sol·licitud serveix per aportar documentació a expedients que ja té oberts amb l'Ajuntament.


En cas que aporti documentació que no se li ha requerit expressament, haurà d'escollir l'opció Aportació lliure i informar el camp Referència amb el número d'expedient al qual es refereix.


En cas que aporti documentació que se li ha requerit mitjançant un requeriment de documentació o de millora i esmena de la sol·licitud, haurà d'escollir l'opció Aportació de documentació per requeriment i informar el camp Codi de requeriment amb el número de notificació del requeriment que ha rebut (20 dígits precedits de les sigles NT). Si no disposa del número de notificació, pot fer clic a la lupa que hi ha a la dreta del camp per visualitzar els requeriments que té pendents

Quien lo puede presentar

Persones que reuneixin la qualitat d'interessats de l'expedient.

Plazos de presentación

Pot aportar documents a l'expedient en qualsevol moment


Ara bé, en cas de respondre a un requeriment de l'Ajuntament, haurà de presentar la documentació dins dels terminis que s'estableixin en el document mencionat. No realitzar el tràmit dins del termini establert pot comportar que l'ajuntament declari la caducitat de l'expedient entenent que ha desistit de la seva petició en virtut de l'article 95 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

Presentación

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Órgano Gestor

Oficina de Atención al Ciudadano

Plazo de resolución

 

Efecto del silencio Administrativo
No procede
Recursos

 

Normativa básica

Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú

Informació adicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
  • Canal electrónico
    Seleccione como desea identificarse:
    • idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
  • Información de interés
    • Política de privacidad
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/