Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Procés selectiu mitjançant concurs de mobilitat horitzontal interadministrativa, de 3 places d'agent de la policia local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac - 8/2025/SELECBASES

Descripción
Procés selectiu mitjançant concurs de mobilitat horitzontal interadministrativa, de tres places d'agent de la policia local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, corresponent a l'Oferta Pública d'Ocupació de 2025. 8/2025/SELECBASES
Qui ho pot presentar
Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de complir i mantenir els requisits que s'assenyalen en la base 2 de les Bases específiques publicades (recomanem consultar-la detingudament).
Terminis de presentació
17/09/2025 00:00:00 - 22/10/2025 23:59:00
Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.

Per fer el tràmit electrònicament:

    1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
    2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
    3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Recursos Humans.
Termini de resolució
Finalització del procés selectiu
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Normativa bàsica

- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.
- Bases específiques del procés selectiu.

Pagament de taxes

Els drets d’examen es fixen en la quantitat de 21,00€ pel subgrup C1, segons el recollit en l’ordenança fiscal número 10, reguladora de la taxa d’expedició de documents administratius (Tarifa de participació en oposicions o proves lliures. Drets d'examen. Subgrup de classificació C1), i han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants, i han d´adjuntar a la sol·licitud i documentació acreditativa del compliment de requisits, el corresponent resguard acreditatiu del pagament de la taxa.



Per abonar els drets d'examen, les persones aspirants hauran d'emetre la Carta de pagament, accedint a l' enllaç corresponent, escollint el tipus d'ingrés (OF10-Taxa d'expedició documents administratius), marcant el concepte Personal (indicant 1 unitat, i el tipus de tarifa "Drets d'examen. Grup de classificació C1").



Per últim caldrà clicar "Calcular".



El fet d’abonar els drets d'examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l'exclusió de l'aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

Informació addicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF

 

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB

 

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida

 

Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org

Documentació relacionada
Sol·licitud (adjuntar com a pdf)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Model instància normalitzada del procés
Model instància normalitzada del procés, adreçada al/a la president/a de la corporació o organisme autònom. De conformitat amb el que disposa l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques (LPACAP), caldrà declarar, sota la seva responsabilitat, que compleix amb tots els requisits per participar establerts a la base general segona i a les bases específiques. La veracitat de les dades que es facin constar en aquesta sol·licitud és responsabilitat de la persona que concorri a les proves selectives, comprometent-se a provar les dades que consten en la sol·licitud quan li siguin requerides, com també la resta de documents establerts com a requisits per participar en la convocatòria fixats en les bases específiques.
Document Nacional d'Identitat
Titulació exigida per a ser admès/a a la convocatòria
Currículum vitae acadèmic i professional
Currículum vitae acadèmic i professional. Els mèrits que constin al currículum però que no quedin acreditats documentalment no seran valorats.
Fotocòpia dels permisos de conduir A2 i B, vigents
Document acreditatiu del nivell de català
Document acreditatiu del nivell de català requerit a les bases.
Document justificatiu de l’abonament dels drets d’examen
Declaració jurada de compromís de portar armes
Declaració jurada de compromís de portar armes.
Declaració jurada o promesa mantenir vigents els permisos de conduir
Declaració jurada de comnpromís de mantenir vigents els permisos de conduir mentre es mantingui la relació de prestació de serveis.
Certificat de serveis prestats de les administracions públiques
Certificat de serveis prestats de les administracions públiques on hagi treballat en cas d’acreditar mèrits d’aquesta naturalesa o Certificat de l’òrgan competent de l’Administració pública de procedència, que acrediti la condició de funcionari de carrera de l’aspirant, cos o escala a la que pertany, grup de titulació, lloc de treball que ocupa, temps de permanència i grau personal consolidat.
Fotocòpia del diploma acreditatiu de l'Institut de Seguretat Pública/Escola de Policia de Catalunya
Fotocòpia del diploma acreditatiu d’haver superat el curs específic impartit per l’Institut de Seguretat Pública/Escola de Policia de Catalunya, corresponent a la categoria de Policia.
Declaració jurada de no estar afectat per cap supòsit d’incompatibilitat i declaració de no estar inhabilitat/da
Declaració jurada de no estar afectat per cap supòsit d’incompatibilitat que regula la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i declaració de no estar inhabilitat/da per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat/ada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració pública.
Documents que acrediten els mèrits
Documents que acrediten els mèrits que la persona aspirant desitgi fer constar per a que siguin valorats pel tribunal qualificador de conformitat amb el que preveuen aquestes bases de la convocatòria, sols es valoraran aquells que estiguin acreditats documentalment.
  • Canal electrònic
    Seleccioni el tipus d'identificació
    • idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/