Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de complir i mantenir el requisit que s'exposa en la base 2 de les Bases: Ser personal funcionari de carrera de l'escala d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de cinc dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la data de publicació de l'anunci a la Seu electrònica de l'Ajuntament referenciada.En la mateixa sol·licitud caldrà indicar la forma de provisió per la qual s'opta (nomenament provisional o comissió de serveis).
Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.
Per fer el tràmit electrònicament:
Recursos Humans
- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l'Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.- Bases específiques del procés de provisió.- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i amb el procediment de nomenament provisional o comissió de serveis establert als articles 48, 49 i 51 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.- Decret 37/2024, de 6 de febrer, sobre avaluació i certificació de coneixements de llengua general de català.- Decret 161/2002, de 11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i de l'aranès en els processos de selecció de personal i provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.- Nota Informativa de la Direcció General de l'Administració Local en relació amb els nous requeriments sobre la publicitat en les sol·licituds de cobertura no definitiva de llocs reservats a personal funcionari d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, de data 11 de febrer de 2021; i resta de legislació aplicable.
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida
Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org