Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Sol·licitud "Banc Productes de Suport"

Finalitat

Sol·licitud “Banc Productes de Suport”

Qui ho pot presentar
Població en general resident i empadronada a Montcada i Reixac, amb dependència i/o que presenta dificultats per a la realització de les activitats de la vida diària, de forma temporal o permanent
Presentació

Les persones que requereixin un producte de suport (llit articulat o grua) han d'omplir una fitxa de sol·licitud especifica per aquest recurs i presentar-la a la OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà) de l'Ajuntament. Aquestes es podran presentar de la següent manera:

Telemàticament (preferentment)

Registre electrònic municipal
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.

Per fer el tràmit electrònicament:

    1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
    2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
    3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica

Inscripcions presencials (de forma excepcional)

Sense cita a les oficines de l'OAC, de dilluns a divendres de 9 a 14 h

Òrgan gestor
Serveis Socials Bàsics
Termini de resolució
Màxim 15 dies després de la recepció de la sol·licitud.
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos
Reposició
Normativa bàsica
-Normativa incorporada a la pròpia sol·licitud i al Document "Funcionament Banc Productes de Suport"
Informació addicional
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF. Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.
Documentació relacionada
Funcionament BPS 3-1

Instància Sol·licitud BPS

Model 1 Declaració Jurada d'Ingressos

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA A PRESENTAR EN TOTS ELS CASOS
Instància degudament emplenada
DNI/NIF o passaport SOL·LICITANT
DNI/NIF de la PERSONA BENEFICIARIA
DNI/NIF tots els membres de la unitat familiar.
DNI/NIF del TUTOR I DOCUMENT QUE ACREDITI LA REPRESENTACIÓ
En cas de representant/tutor de la persona beneficiària s'ha de presentar; DNI/NIF del TUTOR I DOCUMENT QUE ACREDITI LA REPRESENTACIÓ
SITUACIÓ ECONÒMICA (només pels majors de 16 anys)
Moviments bancaris dels 6 últims mesos
Moviments bancaris dels 6 últims mesos de la persona beneficiària i de tots els comptes bancaris a nom de qualsevol membre de la unitat familiar.
Certificat del cadastre nacional de la persona beneficiaria
Certificat del cadastre nacional de la persona beneficiaria. Es demana a la OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana) Av. de la Unitat 6 de Montcada i Reixac.
Fulls de salari dels 3 mesos immediatament anteriors a la data de la sol·licitud
Per a tots els membres de la unitat familiar amb contracte de treball: Fulls de salari dels 3 mesos immediatament anteriors a la data de la sol·licitud.
Per a tots els membres de la unitat familiar que treballin com autònoms
Darrera Declaració Trimestral de l'IRPF presentada
Darrera Declaració Trimestral de l'IVA presentada
Cotitzacions a la Seguretat Social de l'últim mes
Declaració jurada dels ingressos nets anuals/mensuals (Model 1)
ALTRES CIRCUMSTÀNCIES ESPECIALS
EINA DE VALORACIÓ
EINA DE VALORACIÓ: La farà arribar el professional que deriva el cas. De no ser així, el Terapeuta Ocupacional es posarà en contacte amb el sol·licitant per poder fer la valoració de l'àmbit socio-sanitari.
DOCUMENTACIÓ OBLIGATORIA A PRESENTAR EN CAS DE DENEGAR LA CONSULTA TELEMÀTICA
Certificat de la Seguretat Social
Certificat de la Seguretat Social on s’indiqui la situació respecte a prestacions. El certificat s’haurà de demanar a: INSS (Institut Nacional de la Seguretat Social) Plaça Lluís Companys s/n de Montcada i Reixac.
Per a tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys i en situació d’atur
Certificat del Servei d'Ocupació on s'especifiqui si es percep o no alguna prestació
Si es cobra prestació o subsidi: Certificat on consti el període reconegut i la quantitat econòmica que es percep
Per a la persona beneficiària
Fotocopia Grau de Llei de Dependència
Fotocopia Grau de Llei de Dependència.
  • Canal electrònic
    Seleccioni el tipus d'identificació
    • idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/