- Ser espanyol/a o disposar de la nacionalitat d’alguns dels estats membres de la Unió Europea, així com persones estrangeres que disposin del permís de residència i de treball a Espanya en vigència o condició equivalent.
- Tenir 16 anys complerts i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
- No haver participat dintre de l'últim any en un pla d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, excepte aquelles persones que s'hagin incorporat als plans d'ocupació amb una prestació de serveis inferior a sis mesos i/o personal que hagi desenvolupat funcions de coordinació i gestió del projecte dels plans d'ocupació.
- Persones inscrites com a demandats d'ocupació no ocupades (DONO) o inscrites com a persones que volen millorar la seva situació d'ocupació en el Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en el moment de presentació de la sol·licitud d'inscripció al programa d'ocupació. Aquesta situació s'ha de mantenir fins el dia d'incorporació en el lloc de treball.
- Titulació universitària oficial de grau o diplomatura, preferentment en ciències socials. Les persones aspirants estrangeres hauran d’estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que s'estableix a la normativa vigent en la matèria, o tenir concedida la corresponent homologació per l'autoritat competent en la matèria.
- Acreditació documental de nivell mínim C1 de llengua catalana o equivalent, en cas de no acreditar-se s'haurà de realitza la prova específica.
- Coneixements de paquet Office, en especial Word i Excel, en cas de no acreditar-se s'haurà de realitza la prova específica.
Telemàtica
Les persones interessades hauràn de presentar la sol·licitud específica amb la documentació requerida prioritàriament de forma telemàtica a la pàgina web municipal de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Per la tramitació telemàtica cal disposar d'una identificació digital. Si no es té, es pot obtenir fàcilment l'IdCAt Mobil (https://idcatmobil.seu.cat).Les persones aspirants trobaran tota la informació relativa a la convocatòria específica, a la web municipal / Temes / Montcada Avança. Un cop s'ha accedit, cal clicar en l'enllaç del lloc de treball al que es vol optar, per tramitar la candidatura.
Registre electrònic municipal.Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Per fer el tràmit electrònicament:
Presencialment
Es podrà fer la tramitació de manera presencial amb caràcter excepcional. Només per aquells casos que no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació telemàtica. La tramitació de manera presenical es podrà fer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), de 9 a 14 h. ubicada a l'Avinguda de la Unitat, 6 de Montcada i Reixac. Cal sol·licitar cita prèvia enviant correu a oac@montcada.org o trucant al telèfon 935726474.
Tambè es podrà presentar per els mitjans que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015. En el cas que opti per aquesta opció, dins del període establert de presentació de sol·licituds caldrà que la persona aspirant enviï un correu electrònic amb confirmació de rebuda a l'adreça següent oac@montcada.org, amb la indicació de les dades de la persona que ha presentat la sol·licitud, la forma de presentació i la data, adjuntant còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada.
Aquest procés, es regeix pels "Criteris generals reguladors dels processos de selecció de personal temporal dels plans d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac" que es troben penjats a web municipal / Temes / Montcada Avança. (Aprovades per la JGL de 24/10/2023, publicat anunci al BOPB 02/11/2023.)
Els requisits específics de la convocatòria del lloc de treball a cobrir es troben regulades al present Anunci.
Així mateix, tot el projecte s'ha definit tenint en compte el marc i mapa d'actuacions del Pla de suport a les polítiques socials municipals 2024-27 dels Plans d'Ocupació del Programa metropolità per el desenvolupament estratègic del talent i la seva ocupabilitat, la dinamització econòmica i la innovació territorial en l'àmbit de la ocupació de persones en risc de vulnerabilitat, per el desenvolupament del projecte "Millorem els barris" del municipi de Montcada i Reixac mitjançant l'atorgament econòmic aprovat per la Junta de Govern de l'Àrea Metropolitana de Barcelona en data 26/11/2024 per l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, relativa l'enquadrament de la subvencions directes de l'apartat 22.2 c) i totes aquelles relatives a la seva regulació dins de la llei.
Per qualsevol informació relativa als processos de selecció, les persones interessades poden adreçar-se a la web municipal / Temes / Montcada Avança. També es poden fer consultes a la Regidoria de Desenvolupament Econòmic Local de Montcada i Reixac al correu electrònic promocioeconomica@montcada.org.
Sense taxes
El present nomenament interí està finançat parcialment a càrrec a l’ajut atorgat en el marc del Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2024-2027 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, projecte Millorem els barris.
Per qualsevol dubte i aclariment us podeu dirigir a la seu de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic Local de l’Ajuntament de Montcada, carrer Alt de Sant Pere, 73 o bé enviant un mail a promocioeconomica@montcada.org .
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.