PROCÉS SELECTIU PER AL NOMENAMENT DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA PER A L'AJUNTAMENT DE MONTCADA I REIXAC, PER L'EXISTÈNCIA D'UNA PLAÇA VACANT DE D'OFICIAL/A DE PRIMERA D'OFICIS, DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA OFICIS, ADSCRIT/A AL LLOC D'OFICIAL/A DE PRIMERA DE PINTURA, GRUP DE CLASSIFICACIÓ C2, PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, I AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA 24/2024/SELECBASES
Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de complir i mantenir els requisits que s'assenyalen en la base 5 de les Bases específiques publicades (consultar).
Registre electrònic municipal.Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.
Per fer el tràmit electrònicament:
Recursos Humans
Reposició, alçada i contenciós
- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.- Bases específiques del procés selectiu.
Els drets d’examen es fixen en la quantitat de 14,79€ pel grup C2, segons el recollit en l’ordenança fiscal número 10, reguladora de la taxa d’expedició de documents administratius (Tarifa de participació en oposicions o proves lliures. Drets d’examen), i han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants, adjuntant a la sol·licitud i documentació acreditativa del compliment de requisits, el corresponent resguard acreditatiu del pagament de la taxa.
Per abonar els drets d’examen, les persones aspirants hauran d'emetre la Carta de pagament, accedint a l' enllaç corresponent, escollint el tipus d'ingrés (OF10-Taxa d'expedició documents administratius), marcant el concepte Personal (indicant 1 unitat, i el tipus de tarifa “Drets d'examen. Grup de classificació C2”).
Respecte el pagament de la taxa corresponent, estan declarades com a exemptes les persones que acreditin trobar-se en situació d’atur, independentment que cobrin o no la prestació d’atur, amb la documentació justificativa recollida en les bases específiques.
En aquest cas, les persones aspirants igualment hauran d'accedir a l'enllaç corresponent, realitzar les passes anteriors i en l´apartat de Beneficis fiscals, assenyalar l'opció “4 DOCADM_BF -4- Art 5.4”.
Per últim caldrà clicar “Calcular”, en ambdós casos.
Les persones que estiguin exemptes de pagament, hauran d’adjuntar a la sol·licitud còpia de document justificatiu d’aquesta situació, actualitzat i expedit amb data compresa dintre del termini de presentació.
El fet d’abonar els drets d’examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l’exclusió de l’aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida
Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org