Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Participació a la Fira de Nadal 2024

Descripción
Sol·licitud de participació a la Fira de Nadal 2024 de Montcada i Reixac.
Finalitat

Regim regulador de la participació a la fira de Nadal 2024 organitzada per l'Ajuntament de Montcada i Reixac.

La manca de presentació de la documentació obligatòria comportarà quedar exclòs del procés de selecció, de conformitat amb l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La pòlissa d'assegurança ha de cobrir durant la totalitat de l’activitat segons la normativa vigent, amb una cobertura mínima de 300.000 euros. Caldrà subscriure-la en cas de resultar seleccionats, havent-la de presentar al Registre General de l'Ajuntament de Montcada, abans del dia 5 de desembre de 2024.

L'organització es reserva el dret de comprovar tota la documentació.

La presentació de sol·licitud suposa, per part de la persona interessada, l'acceptació íntegra i incondicionada de les condicions del present règim regulador.

Qui ho pot presentar

Podran presentar sol·licitud per optar una parada:

1-. Qualsevol persona física o jurídica que exerceixi una activitat econòmica legalment constituïda d'artesania, artística, restauració o comerç i que s'ajusti a la naturalesa d'aquest règim regulador.

2-. Qualsevol entitat, sense ànim de lucre, que estigui degudament inscrita en el Registre Municipal d'Entitats de Montcada i Reixac o el que correspongui, que aquests dies realitzin venta de productes artesanals vinculats a la temàtica nadalenca.

Terminis de presentació
20/11/2024 00:00:00 - 28/11/2024 23:59:00
Presentació

Preferiblement per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Montcada i Reixac.

D'acord amb el que preveu l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones següents tenen l’obligació de relacionar-se electrònicament amb l’Administració Pública:
- Les persones jurídiques
- Les entitats sense personalitat jurídica
- Qui exerceixi una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions Públiques en exercici d’aquesta activitat professional.
- Qui representi a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració.

Les persones que no estiguin obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració Pública, poden presentar la mateixa instància al Registre General de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, mitjançant cita prèvia http://montcada.cat , per la mateixa via telemàtica, o bé pels punts establerts a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú.

Així mateix, poden enviar un correu electrònic a comerc@montcada.org, indicant a l'assumpte: “Sol·licitud Fira de Nadal” i adjuntant tota la documentació requerida.

Telemáticament

Registre electrònic municipal: Obligatori per persones jurídiques
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica

 

 

Òrgan gestor
Desenvolupament Económic Local – Regidoria Comerç i Turisme
Termini de resolució
Les persones seleccionades rebran notificació de la resolució de la participació a la fira de Nadal 2024
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Normativa bàsica
Règim regulador de la participació a la fira de Nadal 2024 organitzada per l'Ajuntament de Montcada i Reixac, aprovada per JGL en data 19/11/2024.

- En tot allò no previst en el règim regulador/bases s'atendrà allò que dispos el Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel que s’aprova el Reglament de Patrimoni dels béns locals i la resta de disposicions concordants legalment aplicables.
-Llei 18/2017, d'1 d'agost, de comerç, serveis i fires.

-En allò que correspongui, Ordenança municipal reguladora de la venda no sedentària de Montcada i Reixac, de 20 de desembre de 2016.

-En allò que correspongui, Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l'espai públic i reguladora de l'ús de la via pública.

-En allò que correspongui, Ordenança fiscal núm. 25 de l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
Informació addicional

-Les sol·licituds presentades fora del termini establert es consideraran denegades.

- Si la fira no es celebrés per causes meteorològiques o altres de força major, l'organitzador no es fa responsable dels danys i perjudicis que se'n derivin pels paradistes, i aquests no tindran dret a reclamar cap indemnització a l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
-Les persones participants estan exemptes del pagament de taxa d’ocupació de via publica.

- De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa que, amb la formalització i presentació de sol·licituds, les dades facilitades seran incloses en el fitxer automatitzat del Registre de documents de l'Ajuntament, així com poden ser objecte a altres fitxers automatitzats per al seu tractament informàtic. Així mateix, existeix la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes inclosos en la legislació vigent, mitjançant escrit al correu electrònic oac@montcada.org
Per ampliar aquesta informació i conèixer els detalls del tractament de dades es pot accedir a la seu electrònica i web municipal: www.montcada.cat

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.

Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.

Documentació relacionada
Imprès 1: Sol·licitud de participació a la Fira de Nadal

Imprès 2: Declaració i compromís vinculant

Imprès 3: carnet de manipulador d'aliments

Regim Regulador Fira de Nadal 2024

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
NIF/CIF de la persona sol·licitant
NIF/CIF de la persona sol·licitant ( titular de l'activitat econòmica).
Alta d'Hisenda (Model 036, 037 ó DUE)
Alta d'Hisenda (Model 036, 037 ó DUE).L'alta ha de coincidir amb l'activitat declarada per participar a la Fira de Nadal 2024.
Imprès 1: Sol·licitud de participació i declaració de responsable
Sol.licitud de participació a la fira de Nadal 2024 de Montcada i Reixac omplerta i signada (IMPRES1)
Imprès 2:Declaració i compromís vinculant de la subscripció de l'Assegurança
Declaració i compromís vinculant de la subscripció de l'Assegurança Exigida , omplerta i signada ( IMPRES 2)
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil (caldrà aportar-la un cop s'hagi autoritzat l'activitat).
Rebut de pagament de la pòlissa de responsabilitat civil
Rebut de pagament de la pòlissa de responsabilitat civil (caldrà aportar-lo un cop s'hagi autoritzat l'activitat)
En cas de venta de productes alimentaris
Imprés 3: carnet de manipulador d'aliments + document de declaració responsable en matèria d'higiene i seguretat alimentària
En cas de venta de productes alimentaris: adjuntar el carnet de manipulador d'aliments + document de declaració responsable en matèria d'higiene i seguretat alimentària. (IMPRES 3).
En cas de persones jurídiques
Escriptura de constitució de la societat
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/