Regim regulador de la participació a la fira de Nadal 2024 organitzada per l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
La manca de presentació de la documentació obligatòria comportarà quedar exclòs del procés de selecció, de conformitat amb l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La pòlissa d'assegurança ha de cobrir durant la totalitat de l’activitat segons la normativa vigent, amb una cobertura mínima de 300.000 euros. Caldrà subscriure-la en cas de resultar seleccionats, havent-la de presentar al Registre General de l'Ajuntament de Montcada, abans del dia 5 de desembre de 2024.
L'organització es reserva el dret de comprovar tota la documentació.
La presentació de sol·licitud suposa, per part de la persona interessada, l'acceptació íntegra i incondicionada de les condicions del present règim regulador.
Podran presentar sol·licitud per optar una parada:
1-. Qualsevol persona física o jurídica que exerceixi una activitat econòmica legalment constituïda d'artesania, artística, restauració o comerç i que s'ajusti a la naturalesa d'aquest règim regulador.
2-. Qualsevol entitat, sense ànim de lucre, que estigui degudament inscrita en el Registre Municipal d'Entitats de Montcada i Reixac o el que correspongui, que aquests dies realitzin venta de productes artesanals vinculats a la temàtica nadalenca.
Preferiblement per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Montcada i Reixac.
D'acord amb el que preveu l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones següents tenen l’obligació de relacionar-se electrònicament amb l’Administració Pública:- Les persones jurídiques- Les entitats sense personalitat jurídica- Qui exerceixi una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions Públiques en exercici d’aquesta activitat professional.- Qui representi a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració.
Les persones que no estiguin obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració Pública, poden presentar la mateixa instància al Registre General de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, mitjançant cita prèvia http://montcada.cat , per la mateixa via telemàtica, o bé pels punts establerts a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú.
Així mateix, poden enviar un correu electrònic a comerc@montcada.org, indicant a l'assumpte: “Sol·licitud Fira de Nadal” i adjuntant tota la documentació requerida.
Telemáticament
Registre electrònic municipal: Obligatori per persones jurídiquesPodeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Per fer el tràmit electrònicament:
-Les sol·licituds presentades fora del termini establert es consideraran denegades.
- Si la fira no es celebrés per causes meteorològiques o altres de força major, l'organitzador no es fa responsable dels danys i perjudicis que se'n derivin pels paradistes, i aquests no tindran dret a reclamar cap indemnització a l'Ajuntament de Montcada i Reixac.-Les persones participants estan exemptes del pagament de taxa d’ocupació de via publica.
- De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa que, amb la formalització i presentació de sol·licituds, les dades facilitades seran incloses en el fitxer automatitzat del Registre de documents de l'Ajuntament, així com poden ser objecte a altres fitxers automatitzats per al seu tractament informàtic. Així mateix, existeix la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes inclosos en la legislació vigent, mitjançant escrit al correu electrònic oac@montcada.org Per ampliar aquesta informació i conèixer els detalls del tractament de dades es pot accedir a la seu electrònica i web municipal: www.montcada.cat
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.