Registre electrònic municipal.Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.
Per fer el tràmit electrònicament:
- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.- Bases específiques del procés selectiu.
Els drets d'examen es fixen en la quantitat de 18,36€ pel subgrup C1, segons el recollit en l'ordenança fiscal número 10, reguladora de la taxa d'expedició de documents administratius (Tarifa de participació en oposicions o proves lliures. Drets d'examen), han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants, i han d'adjuntar a la sol·licitud i documentació acreditativa del compliment de requisits, el corresponent resguard acreditatiu del pagament de la taxa.
Per abonar els drets d’examen, les persones aspirants hauran de realitzar una transferència bancària al número de compte de titularitat de l'Ajuntament de Montcada i Reixac de CAIXABANK ES72 2100 0293 2202 0034 8596, tot indicant en el concepte: “POLICIA-NOM I COGNOMS COMPLET DE LA PERSONA ASPIRANT”.
Respecte el pagament de la taxa corresponent, estan declarades com a exemptes les persones que acreditin trobar-se en situació d'atur, independentment que cobrin o no la prestació d'atur.
Les persones que estiguin exemptes de pagament, hauran d'adjuntar a la sol·licitud còpia de document justificatiu d'aquesta situació, actualitzat i expedit amb data compresa dintre del termini de presentació.
El fet d'abonar els drets d'examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l'exclusió de l'aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida
Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org