Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Procés selectiu pel sistema d'oposició lliure per al nomenament de personal funcionari de 3 places d'Agent de la Policia Local - 15/2024/SELECBASES

Descripción
Procés selectiu per al nomenament de personal funcionari de carrera per l’Ajuntament de Montcada i Reixac de 3 places d’Agent de la Policia Local, pel sistema d’oposició lliure, vacants a la plantilla de personal funcionari d’aquest Ajuntament, corresponent a l’Oferta Pública d’Ocupació de 2024. 15/2024/SELECBASES
Qui ho pot presentar
Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de complir i mantenir els requisits que s’assenyalen en la base 2 de les Bases específiques publicades (consultar).
Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.

Per fer el tràmit electrònicament:

    1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
    2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
    3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Recursos Humans.
Termini de resolució
Finalització del procés selectiu
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Normativa bàsica

- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.
- Bases específiques del procés selectiu.

Pagament de taxes

Els drets d'examen es fixen en la quantitat de 18,36€ pel subgrup C1, segons el recollit en l'ordenança fiscal número 10, reguladora de la taxa d'expedició de documents administratius (Tarifa de participació en oposicions o proves lliures. Drets d'examen), han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants, i han d'adjuntar a la sol·licitud i documentació acreditativa del compliment de requisits, el corresponent resguard acreditatiu del pagament de la taxa.

 

Per abonar els drets d’examen, les persones aspirants hauran de realitzar una transferència bancària al número de compte de titularitat de l'Ajuntament de Montcada i Reixac de CAIXABANK ES72 2100 0293 2202 0034 8596, tot indicant en el concepte: “POLICIA-NOM I COGNOMS COMPLET DE LA PERSONA ASPIRANT”.

 

Respecte el pagament de la taxa corresponent, estan declarades com a exemptes les persones que acreditin trobar-se en situació d'atur, independentment que cobrin o no la prestació d'atur.

 

Les persones que estiguin exemptes de pagament, hauran d'adjuntar a la sol·licitud còpia de document justificatiu d'aquesta situació, actualitzat i expedit amb data compresa dintre del termini de presentació.

 

El fet d'abonar els drets d'examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l'exclusió de l'aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

Informació addicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF

 

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB

 

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida

 

Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org

Documentació relacionada
Declaració Jurada

Sol·licitud (PDF emplenable)

Documents a presentar
Documentació a aportar
Sol·licitud normalitzada
Instància model normalitzat adreçada al/a la president/a de la corporació o organisme autònom. De conformitat amb el que disposa l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques (LPACAP), caldrà declarar, sota la seva responsabilitat, que compleix amb tots els requisits per participar establerts a la base general segona i a les bases específiques. La veracitat de les dades que es facin constar en aquesta sol·licitud és responsabilitat de la persona que concorri a les proves selectives, comprometent-se a provar les dades que consten en la sol·licitud quan li siguin requerides, com també la resta de documents establerts com a requisits per participar en la convocatòria fixats en les bases específiques.
DNI en vigor
Certificat de nivell de català exigit: B2 (antic nivell B)
Titulació mínima exigida
Carnet de conduir B i A2
Declaració jurada o promesa compromís portar armes
Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de portar armes, d'acord amb les condicions establertes per la normativa legal
Declaració jurada o promesa mantenir vigents els permisos de conduir
Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigents els permisos de conduir mentre es mantingui la relació de prestació de serveis amb la Policia Local
Justificant de l'abonament dels drets d'examen acreditatiu de trobar-se en situació d'atur
Justificant de l'abonament dels drets d'examen fixats o document en vigor, acreditatiu de trobar-se en situació d'atur, expedit en una data compresa dintre del termini de presentació de sol·licituds.
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/