Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

1 Tècnic/a mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació

Descripción

Finalitat

1 Tècnic/a mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació

El present Pla Local d'Ocupació està dintre dels programes d’ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac amb el suport de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per als anys 2022 i 2023.

Qui ho pot presentar

- Tenir 16 anys complerts i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.

- Ser espanyol/a o disposar de la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea, així com persones estrangeres que disposin del permís de residencia i de treball a Espanya en vigència o condició equivalent.

- No haver participat dintre de l'últim any en un pla d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, excepte aquelles persones que s'hagin incorporat als plans d'ocupació amb una prestació de serveis inferiors als sis mesos i/o personal que hagi desenvolupat funcions de coordinació i gestió del projecte dels plans d’ocupació.

- Persones inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) o inscrites com a persones que volen millorar la seva situació d’ocupació en el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), en el moment de presentació de la sol.licitud d’inscripció al programa d’ocupació. Aquesta situació s’ha de mantindre fins el dia d’incorporació en el lloc de treball.

- Estar en possessió de la titulació universitaria oficial de grau o de diplomatura preferentment en ciències socials. Les persones aspirants estrangeres hauran d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria, o tenir concedida la corresponent homologació per l’autoritat competent en la matèria.

- Estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana nivell mínim C1 o equivalent ( en cas de no acreditar-se s’hauràn de realitzar les proves específiques).

- Acreditació de competències digitals, especialment en Word i Excel.

Terminis de presentació
20/11/2023 00:00:00 - 01/12/2023 23:59:00
Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica

Presencialment

Es podrà fer la tramitació de manera presencial amb caràcter excepcional. Només per aquells casos que no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació telemàtica. La tramitació de manera presenical es podrà fer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), de 9 a 14 h. ubicada a l'Avinguda de la Unitat, 6 de Montcada i Reixac. Cal sol·licitar cita prèvia enviant correu a oac@montcada.org o trucant al telèfon 935726474.

Tambè es podrà presentar per els mitjans que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015. En el cas que opti per aquesta opció, dins del període establert de presentació de sol·licituds caldrà que la persona aspirant enviï un correu electrònic amb confirmació de rebuda a l'adreça següent oac@montcada.org, amb la indicació de les dades de la persona que ha presentat la sol·licitud, la forma de presentació i la data, adjuntant còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada.

Òrgan gestor

Promoció Econòmica.

Termini de resolució

El dia 05/01/2023 es publicaràn les llistes d'admessos i exclosos provisional.

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Normativa bàsica

- Criteris generals reguladors dels processos de selecció de personal temporal dels plans d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Aprovades per Junta de Govern Local en data 24 d'octubre de 2023 i publicat anunci al BOPB en data 2 de novembre de 2023.

- Bases reguladores del Plà metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023, Programa metropolità de dinamització del mercat de treball, línea de Plans d’Ocupació, Convocatòria 2022-2023.

- Anunci de l'oferta de feina de la convocatòria específica per cobrir mitjançant Plans d'Ocupació Convocatòria AMB 2022-2023 de Tècnic/a Mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació.


Pagament de taxes

Sense taxes

Informació addicional

El present contracte / nomenament interí està finançat en tot/part amb càrrec
a l’ajut atorgat en el marc dels Plans d’Ocupació AMB 2022/2023.

Per qualsevol dubte i aclariment us podeu dirigir a la seu de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic Local de l’Ajuntament de Montcada, carrer Alt de Sant Pere, 73 o bé trucant al telèfon 935648505.

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.

Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.

Documentació relacionada
Anunci Pla d'Ocupació

Sol·licitud (cal adjuntar-la com a PDF)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Instància normalitzada
Instància normalitzada d'inscripció als programes d'ocupació
Currículum
Currículum actualitzat on s’expressin els mèrits al·legats, classificats i ordenats segons el barem de mèrits de les bases específiques
NIF / NIE
Document acreditariu de la identitat
Informe de vida laboral
Informe de vida laboral actualitzat del moment de presentació de la sol·licitud
Document DARDO
Demanda d’ocupació al SOC vigent (DARDO)
Titulació
Acreditació coneixements de llengua catalana
Acreditació de competències digitals
Acreditació de competències digitals, especialment Word i Excel
Si s'escau
Justificant de convivència, només en cas de no estar empadronat a Montcada i Reixac
Darrera nòmina i/o prestacions
Darrera nòmina i/o prestacions de tots els membres de la unitat familiar amb ocupació
Certificat de percepció o no de prestacions (unitat familiar sense ocupació)
Tots els membres majors de 16 anys de la unitat familiar sense ocupació, inclòs el sol·licitant, hauran d’acreditar mitjançant certificat la percepció o no de qualsevol prestació de caire econòmic i en cas de percebre una quantia certificar l’import mensual de la mateixa (els certificats els podran obtenir a la següent adreça: https://sede.sepe.gob.es/DServiciosPrestanetWEB/CertificadosPrestaWeb.do ). En cas de no percebre cap tipus de prestació d’atur, caldrà demostrar la percepció o no d’altres prestacions demanant el certificat als organismes corresponents: Serveis Socials i/o Institut Nacional de la Seguretat Social.
Informe de vida laboral dels membres de la unitat familiar aturats
Informe de vida laboral actualitzat dels membres de la unitat familiar aturats (del moment de presentació de la sol·licitud)
Justificant de la quantia econòmica de pensió d'aliments i/o pensió compensatòria
Acreditació de la situació de víctima de violència de gènere
Carnet de família monoparental i/o nombrosa
Document acreditatiu del grau de discapacitat
Document acreditatiu del grau de discapacitat (comunament certificat), del sol·licitant i/o membre/s de la unitat familiar
Resolució de reconeixement de grau de dependència
Resolució de reconeixement de grau de dependència del sol·licitant i/o membres de la unitat familiar
Informe de serveis socials
Acreditació condició de persona usuària activa d'un Servei Local d'Ocupació o entitat de caire social orientat a la recerca de feina
Acreditació condició de persona usuària activa d'un Servei Local d'Ocupació o entitat de caire social orientat a la recerca de feina i d'haver realitzat alguna gestió relacionada amb la recerca de feina durant l'últim any, només per persones no donades d'alta al Servei Local d'Ocupació de Montcada i Reixac.
Formació tècnica complementària
Formació tècnica complementària relacionada amb el lloc de treball a cobrir
Acreditació experiència laboral relacionada amb el lloc de treball a cobrir
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/