Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Procés selectiu mitjançant concurs oposició per promoció interna d'una plaça de Caporal de la Policia Local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac - 1/2023/SELECBASES

Descripción
Procés selectiu per la provisió mitjançant el sistema de Concurs Oposició per Promoció Interna d'una plaça de Caporal de la Policia Local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Exp 1/2023/SELECBASES.
Finalitat
Procés selectiu per la provisió mitjançant el sistema de Concurs Oposició per Promoció Interna d'una plaça de Caporal de la Policia Local de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Exp 1/2023/SELECBASES.
Qui ho pot presentar

Per prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants han de reunir els requisits següents:

a) Tenir ciutadania espanyola, de conformitat en la legislació vigent.

b) Pertànyer a la plantilla de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, i tenir una antiguitat mínima de dos anys com a funcionari/ària de carrera en la categoria d’agent del cos de la Policia Local de Montcada i Reixac.

c) Estar en alguna de les situacions administratives següents: servei actiu, serveis especials o servei en comunitats autònomes o serveis en altres administracions.

d) No estar ocupant una destinació definida al Reglament de segona activitat d’aquest Ajuntament.

e) No superar l’edat establerta per la jubilació forçosa.

f) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o un altre d'equivalent o superior. No obstant, per aplicació de la disposició transitòria setena de la Llei 16/1991, en aquesta convocatòria també s’acceptarà estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior.

g) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.

h) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l’aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.

i) Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana de nivell de suficiència C1 (antic nivell C), de la Secretaria de Política Lingüística, o una titulació equivalent. Les persones candidates que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar una prova específica de coneixements de la mateixa, amb caràcter obligatori i eliminatori, la qual es qualificarà d'apta o no apta.

No obstant això, estan exemptes de realitzar la prova de coneixements de català les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a l’Ajuntament de Montcada i Reixac en què s'hagués establert una prova de català del mateix nivell o superior a l'exigit en la corresponent convocatòria, o bé que hagin superat la prova esmentada en altres processos selectius convocats per l’Ajuntament de Montcada i Reixac dins la mateixa oferta pública d'ocupació.

L'acreditació documental a l'efecte de l'exempció també es pot fer fins abans de l'hora assenyalada per a l'inici de la prova de coneixements de llengua catalana, aportant davant el tribunal l'original i una fotocòpia de la documentació esmentada.

j) Compromís de portar armes, que es prendrà mitjançant declaració jurada.

k) Posseir els carnets de conduir A2 i B, i aportar declaració jurada o promesa de mantenir-los vigent mentre es mantingui la relació funcionarial amb la Policia Local.

l) Abonar els drets d’examen, que es fixen en 10,81

Tots els requisits s’han de complir el darrer dia de presentació de les sol·licituds. En tots els casos, aquests requisits s’han de mantenir fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera de les persones aspirants.

Terminis de presentació
02/06/2023 00:00:00 - 21/06/2023 23:59:00
Presentació

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Si teniu dubtes sobre com obtenir l’idCat Mòbil, consulteu aquest enllaç.

Per fer el tràmit electrònicament:

    1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
    2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
    3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Recursos Humans.
Termini de resolució
Finalització del procés selectiu
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Normativa bàsica

- Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura temporal i/o definitiva de places de la plantilla vacants de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i el seu Organisme Autònom aprovades pel Ple, en sessió de data 25 de juny de 2020 i publicades al BOPB de 9 de juliol de 2020 i al DOGC de 17 de juliol de 2020.
- Bases específiques del procés selectiu (BOPB 25/05/2023 i DOGC 01/06/2023). 

Pagament de taxes

Els drets d’examen es fixen en la quantitat de 10,81 € i han de ser satisfets prèviament per les persones aspirants en el moment de presentació d’instància i documentació annexa, a través de la seu electrònica, seguint les indicacions. Per obtenir la carta de pagament accedeixi a l'apartat Liquidacions de l'opció de menú Les meves dades de l'entorn privat de la seu electrònica (pot accedir-hi fent clic aquí).

Cal que faci el pagament al lloc i abans de la data límit de pagament especificats en aquest document. Tingui en compte que el dia que es mostra a la columna PERIODE DE PAGAMENT del document de pagament no està inclòs dins del període de pagament. Així doncs, podrà realitzar el pagament fins les 23:59 hores del dia anterior al es mostra a la columna PERIODE DE PAGAMENT.

En el cas que la persona candidata sol·liciti l’exempció al pagament, haurà d’adjuntar a la seva sol·licitud el document expedit per l’oficina d’ocupació que correspongui, d’acord amb el qual es troba en situació d’atur independentment que cobri o no la prestació d’atur.

El fet d’abonar els drets d’examen no eximeix la presentació de la sol·licitud de participació en les proves selectives, la manca de la qual comportarà l’exclusió de l’aspirant. No serà procedent la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

Informació addicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF

 

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB

 

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida

 

Per consultes, envieu un correu electrònic a seleccio@montcada.org

Documentació relacionada
Anunci DOGC

Bases BOPB

Declaració Jurada

Sol·licitud (PDF Emplenable)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Sol·licitud normalitzada
Instància model normalitzat adreçada al/a la president/a de la corporació o organisme autònom. De conformitat amb el que disposa l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques (LPACAP), caldrà declarar, sota la seva responsabilitat, que compleix amb tots els requisits per participar establerts a la base general segona i a les bases específiques. La veracitat de les dades que es facin constar en aquesta sol·licitud és responsabilitat de la persona que concorri a les proves selectives, comprometent-se a provar les dades que consten en la sol·licitud quan li siguin requerides, com també la resta de documents establerts com a requisits per participar en la convocatòria fixats en les bases específiques.
DNI/NIE o passaport vigent
Titulació exigida
Títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior
Carnet de conduir A2 i B
Currículum acadèmic i professional
Certificacions, títols, i/o altres documents acreditatius dels mèrits al·legats en el cas que no constin en l’expedient personal
Certificat de nivell C1 (antic C) de català.
Declaració jurada per la qual es pren el compromís de portar armes
Declaració jurada per la qual es pren el compromís de portar armes, d’acord amb les condicions establertes per la normativa legal
Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigents els permisos de conduir
Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigents els permisos de conduir mentre es mantingui la relació de prestació de serveis amb la Policia Local
Abonament dels drets d’examen fixats o document acreditatiu d'atur
Justificant de l’abonament dels drets d’examen fixats en 10,81 € o document en vigor acreditatiu de trobar-se en situació d’atur
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/