Persona o empreses que desenvolupin un projecte empresarial propi, que compleixin els requisits establerts en les bases i es comprometin a legalitzar-lo en un termini màxim de 6 mesos de l’ingrés al Coworking i/o que l’antiguitat de l’empresa no superi els 5 anys des de la seva data de constitució.
Telemàtic o presencial a l'OAC.
OAC
Per ser atesos a l’OAC al registre general, cal concertar Cita prèvia a travès del Web municipal: https://citaprevia.montcada.cat/QSIGE/apps/CP/index.html#!/ca/home, o enviant un correu a oac@montcada.org
Registre electrònic municipal.Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Per fer el tràmit electrònicament:
Bases Reguladores d’accés de l’espai Coworking El Punt de l’Ajuntament de Montcada i Reixac- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local- Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya- Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, aprovat per Decret 336/1988, de 17 d’octubre- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques i la resta de l’ordenament local aplicable- Supletòriament les restants normes del Dret Administratiu i en el seu defecte, les normes de Dret Privat.
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.