Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Sol·licitud d’accés a l'Espai Coworking El Punt

Descripción
Sol·licitud d’accés a un lloc de treball individual i una plaça d’aparcament relacionada en l’àrea de treball compartit de les instal·lacions del viver d’empreses ubicat al centre El Punt (carrer Verdi, nº 12 de Montcada i Reixac)
Finalitat
Sol·licitud d’accés a un lloc de treball individual i una plaça d’aparcament relacionada en l’àrea de treball compartit de les instal·lacions del viver d’empreses ubicat al centre El Punt (carrer Verdi, nº 12 de Montcada i Reixac)
Qui ho pot presentar

Persona o empreses que desenvolupin un projecte empresarial propi, que compleixin els requisits establerts en les bases i es comprometin a legalitzar-lo en un termini màxim de 6 mesos de l’ingrés al Coworking i/o que l’antiguitat de l’empresa no superi els 5 anys des de la seva data de constitució.

Terminis de presentació
15/03/2023 00:00:00 - 13/04/2023 23:59:00
Presentació

Telemàtic o presencial a l'OAC.

OAC

Per ser atesos a l’OAC al registre general, cal concertar Cita prèvia a travès del Web municipal: https://citaprevia.montcada.cat/QSIGE/apps/CP/index.html#!/ca/home, o enviant un correu a oac@montcada.org

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Desenvolupament Econòmic Local
Termini de resolució
13/04/2023
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos
Alçada
Normativa bàsica

Bases Reguladores d’accés de l’espai Coworking El Punt de l’Ajuntament de Montcada i Reixac

- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local
- Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya
- Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, aprovat per Decret 336/1988, de 17 d’octubre
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques i la resta de l’ordenament local aplicable
- Supletòriament les restants normes del Dret Administratiu i en el seu defecte, les normes de Dret Privat.

Pagament de taxes
La persona sol·licitant haurà de presentar, en el cas de la llicència de despatx o espai de coworking, en un màxim de 10 dies naturals des de la notificaicó de l’adjudicació de l’espai, i sempre prèviament a l’ocupació del mateix, la fiança definitiva, a la tresoreria municipal, per import de dues mensualitats, per tal de cobrir possibles danys i perjudicis als espais i elements cedits i objecte de la llicència.

L’Ordenança fiscal número 29 reguladora de la taxa per a la utilització privativa de l’espai Coworking El Punt de l’Ajuntament de Montcada i Reixac recollirà els imports que l’adjudicatari abonarà mensualment.
Informació addicional

Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.

Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.

Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.

Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.

Documentació relacionada
Annex: Declaració responsable

Sol·licitud (PDF Emplenable)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Sol·licitud
Pla d'Empresa
Certificat conforme es troba al corrent del pagament de les obligacions amb l’administració local
Empreses constituïdes: certificats conforme es troba al corrent de les obligacions amb l’Agència Tributària i amb la Tresoreria de la Seguretat Social
DNI o fotocopia compulsada del signant, així com de totes aquelles persones que formen part del projecte si no fos un projecte individual
Curriculum vitae del sol·licitant
Declaració responsable de no estar inclòs en cap de les causes d’incompatibilitat o d’incapacitat, per a contractar amb l’administració, previstes en la legislació vigent (Annex a la sol·licitud)
Fotocòpia compulsada del comprovant de pagament de l’assegurança de responsabilitat civil per a l’exercici de l’activitat
Document que acrediti la constitució de l’empresa, ja sigui l’alta censal o l’escriptura de constitució
Justificant que acrediti l’alta en el règim de la Seguretat Social
Document acreditatiu del grau de discapacitat, si s’escau
Certificat acreditatiu de presentació de l'atur, si s'escau
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/