El present Pla Local d’Ocupació està dintre dels programes d’ocupació de l’Ajuntament de Montcada i Reixac amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per als anys 2022 i 2023.
1 Tècnic/a mig Coordinador/a de Plans d'OcupacióEl present Pla Local d'Ocupació està dintre dels programes d’ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac amb el suport de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per als anys 2022 i 2023.
- Tenir 16 anys complerts i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa.
- Ser espanyol/a o disposar de la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea, així com persones estrangeres que disposin del permís de residencia i de treball a Espanya en vigència o condició equivalent.
- No haver participat dintre de l'últim any en un pla d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac, excepte aquelles persones que s'hagin incorporat als plans d'ocupació amb una prestació de serveis inferiors als sis mesos i/o personal que hagi desenvolupat funcions de coordinació i gestió del projecte dels plans d’ocupació.
- Persones inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) o inscrites com a persones que volen millorar la seva situació d’ocupació en el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), en el moment de presentació de la sol.licitud d’inscripció al programa d’ocupació. Aquesta situació s’ha de mantindre fins el dia d’incorporació en el lloc de treball.- Estar en possessió de la titulació universitaria oficial de grau o de diplomatura preferentment en ciències socials. Les persones aspirants estrangeres hauran d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria, o tenir concedida la corresponent homologació per l’autoritat competent en la matèria.
- Estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana nivell mínim C1 o equivalent ( en cas de no acreditar-se s’hauràn de realitzar les proves específiques).
- Acreditació de competències digitals, especialment en Word i Excel.
Registre electrònic municipal.Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.
Per fer el tràmit electrònicament:
Presencialment
Es podrà fer la tramitació de manera presencial amb caràcter excepcional. Només per aquells casos que no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació telemàtica. La tramitació de manera presenical es podrà fer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), de 9 a 14 h. ubicada a l'Avinguda de la Unitat, 6 de Montcada i Reixac. Cal sol·licitar cita prèvia enviant correu a oac@montcada.org o trucant al telèfon 935726474.
Tambè es podrà presentar per els mitjans que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015. En el cas que opti per aquesta opció, dins del període establert de presentació de sol·licituds caldrà que la persona aspirant enviï un correu electrònic amb confirmació de rebuda a l'adreça següent oac@montcada.org, amb la indicació de les dades de la persona que ha presentat la sol·licitud, la forma de presentació i la data, adjuntant còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada.
El dia 05/01/2023 es publicaràn les llistes d'admessos i exclosos provisional.
- Criteris generals reguladors dels processos de selecció de personal temporal dels plans d'ocupació de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Aprovades per Junta de Govern Local en data 24 d'octubre de 2023 i publicat anunci al BOPB en data 2 de novembre de 2023.
- Bases reguladores del Plà metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023, Programa metropolità de dinamització del mercat de treball, línea de Plans d’Ocupació, Convocatòria 2022-2023.
- Anunci de l'oferta de feina de la convocatòria específica per cobrir mitjançant Plans d'Ocupació Convocatòria AMB 2022-2023 de Tècnic/a Mig Coordinador/a de Plans d'Ocupació.
Sense taxes
El present contracte / nomenament interí està finançat en tot/part amb càrreca l’ajut atorgat en el marc dels Plans d’Ocupació AMB 2022/2023.
Per qualsevol dubte i aclariment us podeu dirigir a la seu de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic Local de l’Ajuntament de Montcada, carrer Alt de Sant Pere, 73 o bé trucant al telèfon 935648505.
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF.
Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment.
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB.
Caldrà presentar el model normalitzat d'instància amb la documentació requerida.