Inici Contacte Web corporativa
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Ajuntament de Montcada i Reixac

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • El meu Calendari fiscal
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Liquidacions
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal general
    • Sessions de ple
    • Sessions de junta de govern local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Bústia ètica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques

Sol·licitud subvencions Noves obertures i canvis de nom 2022

Descripción

Sol·licitud de subvencions per noves obertures i canvis de nom 2022.

Finalitat
Sol·licitud de subvencions per noves obertures i canvis de nom 2022.
Qui ho pot presentar
Disposar d’un establiment comercial ubicat al municipi
Que l’obertura o canvi de nom es duguin a terme entre el 27 de novembre de 2021 i el 15 de novembre de 2022.
Que siguin microempreses ubicades a peu de carrer o amb accés directe des de carrer
- Estar legalment constituïdes.
- Estar al corrent de les seves obligacions fiscals i administratives amb l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i l’Institut Nacional de la Seguretat Social, INSS, i amb l’Ajuntament de Montcada i Reixac.
Terminis de presentació
06/07/2022 00:00:00 - 15/11/2022 23:59:00
Presentació

Telemàtic o presencial a l'OAC.

OAC

Per ser atesos a l’OAC al registre general, cal concertar Cita prèvia a travès del Web municipal: https://citaprevia.montcada.cat/QSIGE/apps/CP/index.html#!/ca/home, o enviant un correu a oac@montcada.org

Registre electrònic municipal.
Podeu consultar el tutorial d'ajuda per presentar la sol·licitud aquí.
Si teniu problemes informant els camps de l'adreça postal, podeu consultar aquest tutorial.

Per fer el tràmit electrònicament:

  1. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-la i guardar-la a l'ordinador des d'on s'està fent el tràmit
  2. També cal tenir preparada i guardada a l'ordinador la documentació complementària necessària amb format .PDF (si no es té en format electrònic, cal escanejar-la prèviament)
  3. Seguidament, un cop tingueu tota la documentació a punt, podeu seguir amb la tramitació mitjançant instància electrònica normalitzada que trobareu al catàleg de tràmits de la seu electrònica
Òrgan gestor
Servei: Comerç i Turisme
Efecte del silenci administratiu
Desestimatori
Recursos
Reposició
Normativa bàsica
-Bases
-- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Decret LIei 8/2020, de 24 de març, de modificació parcial del Decret llei 7/2020, de 17 de març, de mesures urgents en matèria de contractació pública, de salut i gestió de residus sanitaris, de transparència, de transport públic i en matèria tributària i econòmica, i d'adopció d'altres mesures complementàries, en la part que romangui vigent.
- Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, aprovada al Ple de l’Ajuntament de 19 de juliol de 2012 i el que estableixin les bases d’execució del pressupost de la Corporació de l’any corresponent.
Informació addicional
Els documents s'hauran de presentar al registre electrònic municipal en format PDF. Es podran presentar emplenats digitalment o escanejats després d'imprimir-los i signar-los manualment
Tingui en compte les limitacions del pes dels documents que s'indiquen a la finestra d'aportació de documentació. Com a norma general, un màxim de 5MB
Caldrà presentar la sol·licitud normalitzada (imprès 1) i la resta de documentació requerida
Documentació relacionada
BASES REGULADORES COMERÇ 2022

Imprès 1: Sol·licitud normalitzada

Imprès 2: Declaració de responsable

Imprès 3: Projecte

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació a aportar
Imprès 1: Sol·licitud normalitzada
Sol·licitud de l’entitat amb les seves dades, segons el model d’imprès núm. 1.
Imprès 2: Declaració responsable
Declaració responsable sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i d’altres requisits exigits a la convocatòria de subvencions a entitats de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, segons el model d’imprès núm. 2.
Imprès 3: Projectes
Projecte o activitat objecte de la subvenció segons model imprès núm. 3 (s’ha d’omplir una fitxa per a cada activitat o projecte subvencionat).
Fotocòpia del DNI o NIF del titular
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Montcada i Reixac
  • Av. de la Unitat 6, 08110 Montcada i Reixac (Barcelona)
  • 935 726 474
  • oac@montcada.org
  • www.montcada.cat/