Inici
Contacte
Web corporativa
CA
Català
ES
Castellano
Identificate
Menu
✕
Les meves dades
Inici Carpeta
Dades personals
Dades habitant
Registre
Expedients
Calendari fiscal personalitzat
Calendari fiscal general
Els meus documents
Bústia de documents
Validació de documents
Registre Electrònic
Catàleg de tràmits
Contacte
Fomulari de contacte
Avís Legal
Drets dels ciutadans en la seva relació amb l'Administració:
Ser informats, orientats i tractats respectuosament.
Conéixer la identitat dels responsables del tràmits.
Accedir als registres i arxius administratius, sempre que no es lesionin drets de tercers o existeixin raons d'interés públic que ho impideixin.
Obtenir còpia segellada dels documents originals que es presentin i a la seva devolució, sempre que no hagin de figurar en l'expedient.
Conéixer l'estat dels expedients en què es tingui condició d'interessat i obtenir còpies dels seus documents.
Formular al·legacions i aportar documents en qualsevol moment de tramitació de l'expedient anterior al tràmit d'audiència.
No presentar documents que no s'exigeixin en les normes o que ja estiguin en poder de l'Administració que gestiona l'assumpte.
Triar lloc i mitjà per al lliurament de les notificacions.
Obtenir una resposta expressa per part de l'Administració.
Exigir responsabilitats a l'Administració i personal al seu servei quan així correspongui legalment. Consultar el Registre General de Protecció de dades, sobre el tractament i finalitat de les serves dades i la identitat del responsable del fitxer.
Rectificar, cancel·lar i oposar-se a l'ús de les seves dades, en les condicions previstes en la llei.
Qualssevol uns altres que els reconeguin la Constitució i les Lleus.